Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

«Εγώ είμαι Ορθόδοξος παπάς. Ονομάζομαι παπα-Κοσμάς, που πέθανα πριν λίγα χρόνια. Πήγαινε στην εκκλησία των Ορθοδόξων…»



*Συγκλονιστικό περιστατικό με τον μακαριστό Ιεραπόστολο του Κονγκό, Κοσμά τον Γρηγοριάτη (1942-1989)!

~ Ο ποδιάκονος πόστολος τς νορίας το γίου Μην το χωριο Κισάμπα μο επε καί τό ξς νειρο κάποιου συγχωριανο του, πού μένει τώρα στήν Μπουτούμπα:


«Στό χωριό μου κάποια μέρα μέ πλησίασε νας νθρωπος, τό νομά του Kipazula ποος δέν εναι ρθόδοξος. λθε νά μο διηγηθ πς εδε στόν πνο του τόν μακαριστό π. Κοσμ». Μο επε τά ξς:

«Κάποια μέρα πγα νά ψαρέψω. πιστρέφοντας στό σπίτι μου πεσα στό κρεββάτι ρρωστος. Δέν μποροσα οτε νά κινηθ. Τότε μιά νύκτα εδα τό ξς νειρο: Εδα τι λθε καί σταμάτησε κοντά στό σπίτι μου να ατοκίνητο πού τρεχε μέ πολλή ταχύτητα. νοιξε τήν πόρτα καί βγκε ξω νας ερωπαος μέ σπρα ροχα καί μεγάλη γενειάδα. Κρατοσε στά χέρια του κι να βαλιτσάκι. γώ φοβήθηκα πολύ. Ατός νοιξε τό βαλιτσάκι του, βγαλε να μαντήλι καί μέ ρώτησε:

-Μέ γνωρίζεις ποιός εμαι;

-χι το επα.

-γώ εμαι ρθόδοξος παπς. νομάζομαι παπ-Κοσμς, πού πέθανα πρίν λίγα χρόνια. Πήγαινε στήν κκλησία τν ρθοδόξων καί πές κε στόν Κατηχητή καί στούς Χριστιανούς νά κάνουν προσευχή γιά σένα καί θά γίνης καλά. Καί, ν πάλι ρρωστήσεις, νά λθης καί νά παρακαλέσης μένα καί θά σέ βοηθήσω.

γώ, λεγε κατόπιν ποδιάκονος πόστολος, πόρησα πώς νας μή ρθόδοξος ξιώθηκε καί εδε στόν πνο του τόν π. Κοσμ. Μετά γώ ρχισα νά το ξιστορ γιά τήν στορία καί τήν προσφορά το π.Κοσμ στό Κογκό.

Στήν συνέχεια μο επε τά ξς: Κάποια περίοδο γυνακα μου το γκυος. λλά το δύνατον νά γεννήσει φυσιολογικά. Πλησίαζε θάνατός της. Τότε γώ φώναξα τόν π. Κοσμ, ς ξς: «Κοσμ, Κοσμ, Κοσμ, λα νά μέ βοηθήσεις…». Τήν νύκτα λθε στόν πνο μου μέ τόν δια τρόπο, πως καί προηγουμένως. Μο επε: «Πήγαινε καί πές στούς ρθοδόξους νά κάνουν προσευχή…» γυνακα μου γέννησε, χωρίς κίνδυνο γοράκι. Τό βάπτισα στήν ρθόδοξη κκλησία καί το δωσα τό νομα Κοσμς. λλά κι γώ, παρακολούθησα μαθήματα κατηχήσεως καί, ταν λθε στήν Μπουτούμπα π. Μελέτιος μέ βάπτισε δίνοντάς μου τό νομα Θωμς.

δελφοί ν Χριστ,  τά χρόνια πού περνομε διακρίνονται πό μία ελικριν σωτερική ναζήτησι το νθρώπου γιά τό μεγάλο νόημα τς ζως.  Εναι αἰῶνας τς ρθοδοξίας,  αἰῶνας τς ναζητήσεως το Θησαυρο τς ρθοδόξου Πίστεως καί τς ξαπλώσεώς του καί στούς λλους λαούς πού κόμη δέν Τόν βρκαν.  Κανείς δέν τρεξε νά τούς ποκαλύψει τόν Θησαυρό, κτός λίγων. Παπικοί καί Προτεστάντες ξέρχονται πάνοπλοι πό τήν Ερώπη μέ πλούσια λικά μέσα καί μόρφωσι γιά νά δηγήσουν τόν κόσμο καθένας στήν δική του πλάνη. ραγε δέν θά ναστηθον καί λλοι Κοσμάδες καί Χαρίτωνες καί Χρυσόστομοι γιά νά πωμισθον τό βάρος ατς τς θυσίας;  Πιστεύουμε καί περιμένουμε νά μφανισθον νέοι, φλογεροί στήν πίστι καί στήν γάπη πρός τόν Θεό καί τόν νθρωπο, πού θά δικαιώσουν τίς λπίδες μας.

από το βιβλίο: «Γρηγοριάτικο Γεροντικό» του Μοναχού Δαμασκηνού Γρηγοριάτη (Ι.Μ.Οσίου Γρηγορίου, Άγιον Όρος 2005).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου