Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Νέας Κρήνης Ιουστίνος: «Διαμαρτύρομαι εντονότατα. Δεν είμαι μειοδότης…»


Νέας Κρήνης Ιουστίνος: «Διαμαρτύρομαι εντονότατα. Δεν είμαι μειοδότης…»
Η σύντομη προσλαλιά του νέου Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ Ιουστίνου προκάλεσε αρκετή αμηχανία μεταξύ των Ιεραρχών.

Ο νέος Ιεράρχης απάντησε σε όσα ακούγονταν το προηγούμενο διάστημα προς το πρόσωπό του και είπε χαρακτηριστικά:
«Είμαι εξουσιοδοτημένος από τους γονείς μου οι οποίοι πρόσφεραν στην πατρίδα δύο θύματα στον Μακεδονικό Αγώνα και διαμαρτύρομαι εντονότατα για όλη αυτή την σκληρή πολεμική που έγινε εναντίον μου και εναντίον της οικογενείας μου.
Έλεγαν ότι τάχα ο π. Ιουστίνος εξυπηρετεί συμφέροντα των Σκοπιανών, ότι τάχα ο π. Ιουστίνος είναι μειοδότης στην πατρίδα και αυτό το υπέστη τρία ολόκληρα χρόνια με κορύφωση την εβδομάδα αυτή».
Κατά τη διάρκεια της προσλαλιάς του Ιεράρχης φώναξε προς τον κ.Ιουστίνο απορημένος χωρίς να δοθεί συνέχεια.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου